Det förekommer cookies på alicestenlof.com. Genom att fortsätta läsa på alicestenlof.com godkänner du detta. Läs mer om cookies här.

12:32 | April 13, 2018

Snapshots from London & Festat med Drake

Resan är sponsrad av Dr. Martens & inlägget innehåller betallänkar.

Sneakers: HÄR / Jeans: HÄR / Tröja: HÄRadlinks

I onsdags hoppade jag på flyget till London tidigt på morgonen för att gå på Dr. Martens event som hölls där. Tidigt på morgonen vill man bara vara bekväm så min outfit blev sneakers, jeans och en mysig tröja. Framme i London mötte jag och Chloe upp en tjej från Danmark och två tjejer från Norge som vi skulle gå på eventet tillsammans med.

Det första vi gjorde när jag anlände till staden var att sätta oss på Lyle’s. Ett supernice ställe som ligger Ace Hotel, hotellet vi bodde på. Vi beställde in varsitt glas vin med en massa smarriga rätter att dela på. Magiskt gott!! London bjöd på sitt klassiska gråa väder och röda bussar som svischade förbi.

Efter lunch åkte vi tåg ut till eventet som vi åkte till London för. Det var flera olika stationer med olika aktiviter varav en station där man skulle göra sin egna scrapbook. Avslutningsvis käkade vi middag och lyssnade på ett liveband från Korea som var fett duktiga. När vi sedan trodde att vi skulle hem och gå och lägga oss ringer Awa mig och vi slutar upp på Drakes privatfest. Tycker faktiskt det är coolt att ha varit en meter ifrån Drake I ain’t gonna lie….

Dagen efter åkte vi tidigt med tåget ut till Dr. Martens fabrik för att se hur deras skor tillverkas från början till slut. Riktigt fett faktiskt, det är så mycket detaljer som går in i tillverkningen av en boot som man först inte hade en aning om. Därefter tog vi tåget tillbaka in till stan och avslutade resan med en riktig braklunch på Drake & Morgan. Väldigt komiskt att vi spontant gick in på just det stället med tanke på natten innan, lol. Jag beställde in en cheeseburgare och den mest magiska brownien jag någonsin ätit.

Tack Dr. Martens och Chloe för en supermysig resa!

Nu såhär tillbaka i Stockholm har jag tassat runt på olika möten och i eftermiddag tänkte jag träna med Fashionablefit. Ska ha en lugn kväll hemma med middag tillsammans med Philip. Har inte fått många timmars sömn denna veckan samt att jag planerar att träna med tjejerna imorgon bitti också 🙂